تقدیر و تشکر از مالباخته ها

با سلام به همه مالباخته های عزیز
ظاهرا" کار ما جواب دندانشکنی به حسن صلاحی کجورخواهد داد کسی که هیچ وقت فکر نمی کرد کسی روی دستش بلند شود.و همیشه با این جمله خود را پنهان میکرد. من وکیل قاتل میتوانم باشم وکیل مقتول هم میتوانم باشم و هر غلطی که میخواست برای خود میکرد.


در اینجا جا دارد از همه عزیزان و بعضی از لیدرها که مخلصانه برای این گردهمایی به ما کمک میکنند و ما را به مالباخته ها نزدیک تر میکنند .تقدیر و تشکر داریم
و از آقایی که نخواستند نامشان فاش شود بنام 1401 برای ما ایمیل زده اند و حدودا" 3400  ایمیل مالباخته ها را برای ما فرستاند.
وسراب گالف از این عزیز تقدیر و تشکر میکند.
از آقایان ناشناسان 1- 2- 3 تشکر میکنم بایت بابت اطلاعات خوبشون از آقایان 110 - 661 هم تشکر میکنیم . خیلی هستند و نمی شود همه را نام برد اگر از قلم می افتد عذر خواهی میکنیم.
این را جدا" میگویم که حتی پیشبینی خودمان هم این نبود و تا کنون حدودا"  4700 ایمیل از طرف سراب گالف زده شده که حدود 940 ایمیل به ما جواب مثبت داده اند. خیلی ها هم میخواهند با خانواده هایشان تشریف بیایند.
سراب گالف همیشه از شما عزیزان تشکر و قدردانی میکند
در ضمن این را هم بگویم که لیدر های اصلی این مجموعه و یک و یا چند لول پایین تر، از این کار ما استقبال نکردند البته دلیلش مشخصه  ولی این را به همه لیدر ها میگویییم که با این کار روند پرونده عوض خواهد شد و خیلی سریع به حقتان خواهید رسید.
شاید سراب گالف برای بعضی از حرفها محدودیت داشته باشد ولی این قول را میدهیم در صورتی که این تجمع برگذار شود انچه حق شماست ، برای شما پس گرفته خواهد شد.

یک روز برای همیشه  تکلیفمان روشن میشه
ما می آییم