دستگیری علی کرباسفروشان



به گزارش خبر گزاری سراب گالف چند روز قبل، از دادسرای جرائم رایانه ای خبری در یافت کردیم که نفر دوم سیستم کلاه برداری گالف ، علی کرباسفروشان را دستگیر کرده اند. گزارشهایی  که از مالباخته ها به دست ما رسیده ، احتمالا" ایشان خود را به مراجع قضایی تسلیم کرده است . اگر این چنین باشه ، علی کرباس خیلی شجاعت بخرج داده .نمی دونم این شجاعت .... ! شاید هم خسته شده ویا پولاش تموم شده ویا پشیمون شده ویا خودشو از این زندگی سگی میخواد نجات بده . چون اگه نمی اومد براش خیلی گرون تموم میشد.
البته شاید هم برشگردوندن -  چون خیلی هارو آوردن و دارن میارن و برنگشتن  شون به طهران دست خودشون نیست چون با سربازان گمنام نمی شه شوخی کرد . بخاطر این میگم که گنده های این جور سیستم ها را از هر کشوری دارن بر  میگردونن - از اون ریگی که گنده تر نیستند که از اونور دنیا آوردنش  - و دلیل دیگه این که :  کی باور میکرد روزی برسه چیزی به نام هرم و نتورک را با زربین تو جامعه بهش نگاه کنن. شما اگر یک دفتر هرمی و نتورکی تو تهران دیدید سلام بهش برسونید.

باز خدا رو شکر که سرش بسنگ خورد و برگشت . البته اون بالایی ها فکر می کردند که یک سال بگذرد همه چیز تموم میشه مثل سوئیس کش- نمی دونستند آدمهایی مثل کاووسی ها، را هم دارن میارن شون تهران.

ضمناً انتشار پیام بینندگان وبلاگ با هر نامی و با هر ادعائی به منزله نظر وبلاگ نیست و خواننده با اطلاعات خود باید ادعاها را ارزیابی کند.