لیدرهای میانی

سرمایه گذارانی ایمیل زده اند که ما نمی توانیم جنولژی خودمان را از سیستم گالف و یا اسکای وی بگیریم . باید چکار کنیم . و کسانی که لیدر بودند و در جلسات اصلی شرکت گالف حضور داشتند چه در جلسات حسن صلاحی کجور و چه در همایشات مختلف بخصوص همایش جمیرا بیچ  در دبی ، که خود را سرمایه گذار و مالباخته  می نامند و در دادگاه ها سری بلند میکنند و دیگران را متهم میکنند باید چکار کنیم .؟

خدمت شما عرض کنم با توجه به بررسی که ما کرده ایم  فاز دوم این پروژه آغاز شده . یعنی گرفتن لیدر های میانی ، کسانی که خود را به موش مردگی زده اند و فکر میکنند که هیچ جرمی مرتکب نشده اند. و خبر خوشی که میتوانم بدهیم این است که  مالباخته ها می توانند به دادگاه ویژه جرائم رایانه ای که در  دادسرای ناحیه 31 خیابان شهید مطهری قرار گرفته مراجعه کنند . و حرکت قشنگی که آنها به تازگی انجام دادند این است که در آن مجتمع چند نیروی فنی که اطلاعات تمام سیستم های هرمی را دارند از جمله گالف - مستقیما" پرینت جایگاه ها ، جنولوژی ، مقدار سرمایه گذاری وتعداد زیر مجموعه ها - جی اف تری ها - و تمام ریز اطلاعات را در اختیار افراد میگذارند.
و اگربغیراز جرائم رایانه ای به دادگاه ها و دادسرا های دیگر رجوع کرده باشند و شکایت خود را در جاهای دیگر طرح کرده باشند میتوانند برای اثبات بیگناهی خود و یا گرفتن اطلاعات لیدر خود از قاضی آن پروند در خواست کنند که استعلامی از دادسرای ناحیه 31 بگیرند .

و به  تمام لیدرهای میانی میگویم که اگر مبالغی که از این سیستم گرفته اند را پس ندهند حتما" ، دیگران پس خواهند گرفت .


جهت شناسایی  ( این آقا ادعای مالباختگی میکند)
سمت چپ جوفابریکاس سمت راست را شما بگوید و برای ما بفرستید