نوشته های مدیر وبلاگ در مورد تاپ لیدر ها

با عرض سلام و تشکر از خوانندگان عزیز این وبلاگ؛
می خواستم چند مطلبی را به سمع و نظر مالباختگان عزیز برسانم .
اول از همه تشکر میکنم از کسانی که به ما اعتماد کردند و ما را در بخش خبری و گزارش این وبلاگ همراهی نمودند.
همچنین از مسئولین محترم این پرونده که تا اینجا پیگیر این قضایا بودند تشکر و قدر دانی می کنم و از آنها میخواهم که یک ایمیل یا تلفنی به ما بدهند تا ما خبرهای جالب و گزارشهای جدید را به سمع و نظرایشان برسانیم.
دوما" خدمت کسانی که چشم دیدن این وبلاگ را ندارند و مدام  برای مادر بزرگوارشان پیغام میگذارند ، این نان حرام خورده هایی که مطمعنا" از جملات پراکنده و گذافشان می توان فهمید که از لیدرهای اصلی و میانی هستند، باید عرض کنم که از انتشار پیغامها و اراجیفی که فرا خور حال خانوادتان میباشد معذوریم .چون مسائل خانوادگی شما به ما ربطی ندارد. با توجه به اینکه این وبلاگ خاریست در چشمان شما توقع بیشترهم نداریم . واقعا" اگر شما نظر خاصی و یا حرف حسابی نسبت به این وبلاگ و حتی  مقامات قضایی و مسئولین این پرونده دارید، لطفا" خیلی واضح و منطقی در این وبلاگ پیغام بگذارید و یا ایمیل بزنید. تا آنها هم متقابلا" واضح و منطقی به شما جواب بدهند.

و در آخر تشکر میکنم از آقای علوی، یکی ازمسئولین پیگیر این پرونده که برای ما پیغامی در قسمت نظرات گذاشته است. که آن را به نظرعزیزان میرسانیم.

سلام به همه بینندگان و مدیروبلاگ
من علوی هستم که با کمک محاکم و نیروهای خوب مملکتمون سعی کردیم جلوی همه کلاهبرداری ها و شیادی شرکت های هرمی را تا جای ممکن(دقت بفرمائید تا جای ممکن چون اگه مردم خودشون پول بدن این بساط فریب جمع نخواهد شد)با شرکت های هرمی برخورد کنیم.نکاتی لازمه تا همه(بیشتر مالباختگان) بدانند که از شما مدیر وبلاگ تقاضا دارم اگه صلاحتون بود در صفحه اصلی بگذارید تا بیشتر ببینند:

1- ابتداء باید از زحمات ومدیر یا مدیران این وبلاگ تشکر کنم که دانسته یا ندانسته با این وبلاگ باعث برقراری وحدت نسبی مالباختگان و جمع آوری اطلاعات ذیقیمتی برای ما شدند، باید ذکر کنم ما نیز اطلاعات بسیار با ارزشی از این وبلاگ بدست آوردیم که شاید کسی که آن اطلاعات را در اختیار وبلاگ(طبعاً ما) قرار داد، نداند که چه کمکی در پیگیری این قضیه کرده است.

2- دوستان، در این نباید شک کرد که پیدایش این جریان فاسد گالف، ثمره طمع ها و ساده انگاری های ما و جمع شدن فکر چند جوان زرنگ(IQدار) و تنبل(بی آر) و دنبال پول مفت،  (که حتی شده به قیمت خون مستضعفین) بوده و این موضوع هنوز خشک نشده و بعضی از لیدرهای میانی سعی در راه اندازی سیستم های جدید دارند که دقت نمیکنند بزودی شرائط اونها شرائط سکته زده ای مشابه کرباسفروشان و آرش فراری است.

3- بینندگان این وبلاگ غالبا مالباختگان هستند اما پیامگذاران آن دقیقا نمی توان گفت مالباخته ها هستند که از نوشته های آنها بوی سوزش شدید به مشام میرسد و البته انتظار دیگری هم نیست چون حماقت ایشان بیش از بقیه است زیرا اگر مالباخته باید غصه مال رفته خود را بخورد، این آقایان باید پاسخگوی پولهائی باشند که دیگران با اعتماد به آنها و اشخاصی مانند آرش و کرباسفروشان  داده اند باشد.
مالباختگان، پیامهای شبهه افکن و روحیه شکن بعضی از این ماران خوش خط وخال را جدی نگیرید و به راه خودتان که راه درستی است ادامه دهید. البته مدیروبلاگ را هم در اجازه انتشار به پیامهای مخالف خود می ستایم که دلیل رونق این وبلاگ است و بهترین جا برای تخلیه روحی قربانیان این سیستم فاسد است.

4- نکته بسیار مهم اینکه پول می آید و می رود اما کسانی که در این سیستم نفعی برده اند یا طلب خود را از سیستم با نقد کردن پوینت از زیرمجموعه گرفته اند و آنها را طرف سیستم میدانند، بدانند که آن پول هم علیرغم برابری با مال رفته شما مال شما نیست و اگر اعتقادی به روز جزا دارید باید بدانید ماهیتاً مال حرام است و مذاب است بر تن.ضمناً باید یادآوری نمایم لیدرهای میانی که شاید از این سیستم مبالغی بدست آورده اند نسبت به عودت مال مردم و جلب حلالیت ایشان اقدام کنند وگرنه بزودی در فاز دوم پرونده به سراغ 200 نفر دیگری که بیشترین منفعت را برده اند هم خواهیم رفت.زیرا در مرحله اول صرفاً لیدرهای بنیانگذار و کارچاقکن های آنها مورد ضربه قرار گرفتند و باید دیگر لایه های فوقانی هرم در نظر داشته باشند که ممکن است دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد و قطعاً بدانید این گروه در شرائط روحی قرار دارند که کمتر ازفشار زندان نیست. باور بفرمائید...

5- اما جواب سوالات وبلاگ اینکه بحول و قوه الهی و با اتحاد مالباختگان و وکلای آنها پرونده همچنان در دادسرای شهرستان ساری با تدابیر عالی دادستان و بازپرس توانمند ومحترم پیگیری خواهد شد و با توجه به تنبیه و پشیمانی اکثریت متهمین سیستم و وجود کامل دیتابیس سیستم هرمی گالف در اختیار دادسرا مشکل مهمی در مقابل مسیر پرونده نخواهد بود و رجزخوانی بعضی وبلاگهای مخالف از همان سوزش لیدرهای فاسد این مجموعه نشعت می گیرد.

6- در اینجا باید خدارا شاکر باشم واز تمام عوامل این پرونده، از جمله محاکم قضائی(دادستان و بازپرس محترم) و نیروهای زحمتکش اطلاعات تهران و استان مازندران و وکلای توانمند و مالباختگان متحد و بانک اطلاعات بدون خدشه، تقدیروتشکرنمایم  تا این الگوی عالی برای برخورد با شرکتهای هرمی، در ایران نهادینه گردد.

7- نکته آخر هم اینکه تمام عوامل سیستم گالف همانطورکه در سایت اشاره گردیده است، هیچ ارتباطی با سازمان های نظامی و دولتی نداشته اند و صرفاً برای تاثیرگذاری از این عناوین استفاده نموده اند. به عنوان مثال عرض میکنم که حسین نادری معروف به سردار حاج حسین مقدم ، حتی پایان خدمت هم ندارد چه رسد به نظامی بودن و سردار شدن!!!!!و حتی با گذرنامه جعلی به که با پرداخت 12 میلیون تومان از طرف آرش نوزاد و اباذر انجام شده ، درهمایش دبی حاضر گردیده است.

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار