گفتگو با لیدر های قائم شهر

چند روز قبل با یکی از آقایونی که در قائم شهر زندگی میکند و از لیدرهای فعال گالف بود، قراری گذاشتیم . البته ایشان را ندیده بودیم و ارتباط مان با ایمیل بود . و لیدر مالباخته ما حرف برای گفتن زیاد داشت .و بسیار صحبت کردیم . از صلاحی که هم وکیل گالف بود و هم وکیل پی آی جی گرفته تا مزدک بیابانی و جلال رمضانی و استاد لیدر های شمال آقای امین ابراهیمی و اون دایی جون عزیزش و صفا سلیقه ، محمد آزمون ، خلیل عمادی و اون دو سردار غیور و مبارزان خطه شمال آقای نبوی و موسوی و.... صحبت کردیم در مورد بزرگ مرد تاریخ نتورک ایران امیر نیک افروز استاد جو مارکتینگ و استاد چاخان . و خیلی های دیگر....


مزدک بیابانی لیدر شمال و قزاقستان

مزدک بیابانی لیدر شمال و قزاقستان

بگذارید صحبتهایم را تقسیم بندی کنم اول از جناب آقای دکتر قلابی حسن صلاحی کجورصحبت کنیم . آقای ط.ط نقل از قول امین ابراهیمی میگفت که ما قبلا" در پی آی جی بودیم و با اصرار امیر نیک افروز از اونجا شیفت شدیم به شرکت محترم گالف – تعجب نکنید این یکی از ترفند های لیدر های بزرگ است. به یه بابایی گفتند و اون بابا به مایکل منسفیلد گالف گفت و مایکل هم به فرهان محمود و دکتر ارسلان و سلسله مراتب کاری طی شد و کار نشدنی شدنی شد. و جماعتی را از خواب درآوردند و قدرت گالف را به نمایش گذاشتند و یک مشت انسان از همه جا بی خبر فردا بلند شدندو دیدند که هم دامین وهم آی دی هایشان عوض شده . این کار با مدیریت امین ابراهیمی و امیر نیک افروز انجام شد. که موفقیت آمیز هم بود. از صحبتمان دور نشیم ایشان میگفت که صلاحی اون زمان هم در جی آی جی بود و هم در پی آی جی و حتی چندین بار با لیدر های اصلی پی آی جی آقایان صفا سلیقه – محمد آزمون – خلیل عمادی و دو سه نفر دیگر جلسه گذاشته بود و در مورد امنیت سیستم صحبت میکرد . ( همان اراجیفی که در گالف هم میگفت ) و جالبه این را بدانید که بابت امنیت پی آی جی حق العمل کاری در یافت میکرد. ( یعنی هم از آخور میخورد و هم از توبره ) ایشان میگفت که من در دفترمان بودم که امین ابراهیمی واردشد وخیلی ناراحت بود و وقتی که از ایشان جویا شدیم امین گفت که از دادگاه که رد میشدم صلاحی را دیدم که وکیل صفا صلیقه شده بود . و تعجبم از این بود که امیر نیک افروز میگفت آرش پول داده به صلاحی تا سیستم پی آی جی را پایئن بکشد - پس چرا صلاحی این جا دو رو بازی میکند.

قسمت دوم :

ایشان نقل از قول امین ابراهیمی میگفت که وقتی دست قزاقستان میخواست استارت بزند رفیم پیش لیدر معظم آقای دکتر امیر نیک افروز و از ایشان درخواست آفر کردیم و ایشان هم با آغوشی باز پذیرفتند. و از آرش برای ما 30% تخفیف گرفت که بعد ها فهمیدیم که 15% بیشتر به امین ابراهیمی نمی داده و بقیه اش را خودش برمیداشته . البته بعدش امین ابراهیمی نیک افروز را دور میزند و مستقیم با آرش لینک میشود.
و ایشان در صحبتهایش اشاراتی هم به مزدک بیابانی و جلال رمضانی میکرد. و میگفت که نیک افروز برای مزدک بیابانی هم به همین صورت عمل می کرد سی در صد تخفیف می گرفت و پانزده درصدش را خود نیک افروز بر میداشت که بعد ها مزدک بیابانی و جلال رمضانی بدون این که به نیک افروز حرفی بزنند به دبی رفتند و مستقیما" با آرش لینک شدن و جالبه این را بدانید، بخاطر این که ارتباط مزدک و جلال با نیک افروز بهم بخوره ، آرش به اونها تخفیف پنجاه درصد داده بود ( مال باباش که نبود میداد دیگه ...)

امین ابراهیمی بزرگ لیدر قائم شهر

این لیدر مالباخته خیلی دلش از امین ابراهیمی پر بود و میگفت که مامیدانیم اون چند تا خونه خریده و کجا ملک داره ولی داره تمام گناهاشو تقسیر اینوآن میندازه و با دایی سیبیل گنده اش هم رو هم ریخته و یکی به میخ میزنن و یکی دیگه به نعل و مردم شمال را هم دارن یه جورایی آروم میکنن .
همه میدونن که مدیران پی ای جی یه جورایی با امین ابراهیمی قوم و خیش هستند و سرشون توی یک آخوره . حتی بنده جدیدا" فهمیدم که دکتر نیک افروز با امین یه جورایی صلح کردن البته اونهم سیاست امیرنیک افروز تو این سیستم همه میگن ما نخوردیم ولی خیلی ها بودن مثل مهندس نبوی و آقای موسوی و امین ابراهیمی و...وو – مردم فقط پول میدادند و جایگاه نمی دونستند چیه – پسورد تمام جایگاه ها دست این آدمها بود جالبه این را بدونید که بعضی موقع ها به مردم میگفتند که شرکت این ماه سود کمتری داده و بقیه اش را برای خودشون بر میداشتند. بخاطر این بود که بعضی ها در عرض چند ماه تونستن چند تا خونه اونهم تو تهران – سعادت آباد بخرند.

بزرگ مرد تاریخ نتورک ایران و صاحب بزرگترین وبلاگ سیاسی خاورمیانه
امیر نیک افروز متخلص به اشکان سپهری
ایشان میگفت که خیلی از لیدر ها دارن از واقعیت فرار میکنند مثل امیر نیک افروز – من از خود دکتر نیک افروز شنیدم ، در دفتر امین ابراهیمی درسعادت آباد خود امیر به همه ما گفت که من این ماه چهار صد میلیون تومان در آمد داشتم حتی صحبت نیک افروزرا در موبایلم دارم . حالا می گیم که میخواسته جو درست کنه این همه پول از امین ابراهیمی و مهدی نعمتی گرفت شما باور میکنید که به آرش داده . تخفیف هایی که برداشته چی – اون ماشینی که باهاش اومده بود شمال چی حالا میگیم همه را فروخته و به مردم پس داده . اگر یک نفر بیاید و بگوید که نیک افروز یک دلار فقط هزارتومان به من داده من به اون جایزه میدهم .چون ما با ایشون و خانواده ایشون سالهاست که زندگی میکنیم و بهتر از خیلی ها میشناسیمشون - ما میدانیم اشتباه کردیم و تاوان همه چیز را باید پس بدیم هم من و همه خیلی های دیگه ولی امیرنیک افروز داره اینجا برای چندمین بار همه را میپیچونه.