تیم اصفهان و سلمان بیات

جهت اطلاع سلمان بیات باید گفت در دیزی باز است حیای گربه کجاست ؟؟؟؟
شما که خودت در پیامهات تائید میکنی در شرکت هرمی گالف لیدر اصفهان و شهرهای دیگه بودی چه روئی داری که بازهم با پرروئی میخوای قیافه حق بجانب بگیری.
آقا پسر دزد با اینهمه دزدی که از مردم کردی بازهم حرف از حکم جلب سینا و این و آن میزنی ؟؟دیروز شریک دزد بودی و امروز رفیق قافله؟؟درآمدهای مستندی که در همین وبلاگ تو این چند روز برات اعلام شده را چجوری ماسمالی میکنی ؟؟
تا حالا به این فکر کردی که اگه دزدیهات از این مردم بدبخت دو سه تا شهر نبود به میلیون تومن میگفتی  "مـــیــلــیـون"!!!
گداخان اونقدر مال مردم خوردی افعی شدی و بجای اینکه بیائی از مردم طلب گذشت کنی و پولشونو برگردونی مثل کاسبا حرف از فیش های واریزیت میزنی و حکم دستگیری لیدرهای دیگه را طرح میکنی ؟؟؟
آقا دزده تو که اینهمه بدبخت بیچاره را تلکه کردی چجوری روت میشه دم از بچه های اطلاعات میزنی که اگه وقتشون اجازه میداد علاف تو جوجه دزد بشن الان با پوستت تو سی وسه پل زیرانداز می ساختند.
اگه راست میگی و مردی برو خودتو دادگاه نجف آباد و شیراز معرفی کن و یا اینکه آدرس و تل خود و باباتو اینجا بزار تا بدیم طلبکارات(که میگی نداری) تا قسمت های بعد سریال گالف اصفهان را ببینی.جــــــوجـــــه گالفی!!!!!!
تو آخرین کسی هستی که دقیقا از وضع علی مختاری ملک آبادی (سینا)  و مجتبی قدسی وسید مرتضی سجادی(مسیح) خبر داری آی شریک راهزنااااااااااااااااااااااااا

در مورده این مالباخته محترم بنام آقای سلمان بیات که جایگاه هایی که برای خود داشته رو نگاه کنیدو خود قضاوت کنید ، در مورده جایگاه شماره 1 که در متن زیر موجود میباشد ،مبلغ موجودی پوینتی این جایگاه مربوط میشه به زمانی که جذب سرمایه گذاری میکردن وبه مردم سود 5 % میدادند



1) IRSal0038601 Silver Salman Bayat 000386 2000.00 USD 1000.00 USD 00.00 USD 516142.47 USD 286580.84 USD No Yes No

286580$