اطلاعات و اخبار خود را براي ما بفرستيد...

تاكنون سياست وبلاگ ما اين بوده كه به مالباخته‌هائي مثل خودمون كمك كنيم.تاكنون هراطلاعاتی هم كه داشتيم و يا ديگران ارسال كردند در اختيار بينندگان قرار داديم و معتقديم نقطه‌ ضعف اصلي طراحان گالف اطلاع داشتن مالباخته‌ها از جزئيات است.
بعضي از جوجه ليدرها در پيامها وبلاگ را متهم به سكوت و عدم اداكه اطلاع‌رساني مي‌كنند در حاليكه تاكنون تمام پيامها و ايميل‌هاي دريافتي را در طبق اخلاص در صفحه اصلي قرار داديم و قطعاً بينندگان وبلاگ به اين مسئله اقرار دارند.اما سوال اينجاست كه چرا بعضي پيامها با طعنه سعي در انتصاب اين وبلاگ به شركاي سابقشون دارد جواب ساده‌اي دارد و آن جواب آنست كه اولاً دنبال نتيجه‌گيري هستند كه بدانند آيا مثل قبل ليدرهاي ديگر با قصد از دور خارج كردن آنان اين وبلاگ را راه انداخته‌اند؟ ثانياً بتوانند عقده‌هاي خود را بنحوي از اين كلاهي كه سرشان رفته است خالي كنند.
همانطور كه ميدانيد و حتي اگر ندانيد تا كنون بايد فهميده باشيد در قانون هرم وقتي كه به فروپاشي نزديك مي‌گردد برعكس شرائط عادي ليدرهاي برنده بازنده اصلي خواهند بود زيرا طلبكار بيشتري گريبان ايشان را خواهد گرفت(البته تاپ‌ليدرها اگر فرار كنند مستثني هستند). كه امروز آنروز است و كسي كه يك ميليون پول داده سرافراز است و ليدر احمقي كه از مردم بيش از 2 ميليارد جمع كرده و فقط 400 ميليون آن گير خودش آمده و امروز پاسخگوي بيش از 2 ميليارد بايد باشد شبانه روز به جنون نزديك شده و در همه حال به خريت خود بخندد و گاه مي‌گريد.مثال واضح آن ليدر قائم‌شهر (امين.ا) مي‌باشد كه دم به ساعت به اين وبلاگ مراجعه و جفنگياتي در پيام مي‌نويسد و سعي مي‌كند در ايماء و اشاره بفهماند كه منم هستم...