مصبب های این کلاه برداری


با سلام
خدمت دوستان عزیز
من فکر میکنم شکایت از این سیستم باید به دو روش باشد: یکی این که هر کس  بخواهد برود و وکیل بگیرد و راه دوم هم این است
شاکیان عزیز بروند وکالت خود را به دکتر شعبانی دهند چون خیلی از آقایان و خانم ها نزد ایشان رفتند و هر چه بیشتر شکایت باشد بهتر است .  ایشان راه حل این ماجرا را میداند و این را هم میداند از کی باید شکایت کند که به پولتان برسید. ولی وکلای دیگر فکر میکنند باید بروند از شخص بالا سری شکایت کنند. این هم یک راه است ولی اگر بالا سری پولی نداشته باشد باید چگونه ادای دین کند راهی ندارد برود به زندان ! آیا زندان برای من و شما پول میشود و دسته آخرهم آن وکیل میگوید من کار خودم را کردم . بعنوان مثال : امیر نصیری لیدر تیم اراک . اراکی ها از امیر شکایت کرده اند و قریب به 9 ماه است در زندان بسر میبرد .

 میخواهم بگویم کسانی که از این آدم شکایت کرده اند آیا به پول و حقشان رسیدند و یا شکایتشان به دیوار خورده است . دوستان عزیز کسانی که این سیستم را بالا آورده اند مقصر هستند.  کسانی که این سایت را برنامه نویسی کردهاند و در حال حاضر به ریش من و شما میخنندند. آقای امیر نیک افروز ، علی کرباسفروشان ، آرش نوزاد ، حسین نادری ، حسن صلاحی کجور لعنت الله علیه اینها کسانی بودند که لیدرپروری کرده اند . صدای صلاحی روی وبلاگ است گوش بدید . با پرویی تمام میگوید ما پشت شما هستیم و همه را دور میزنیم حتی اطلاعات را ...
 تمام کسانی که به نوعی لیدر بودند روزی مثل من و شما گول خوردند و سرشان کلاه رفته است .
 بقول علی کرباسفروشان این سیستم مثل تیغه اره می مونه . و این حروم زاده به این جمله افتخار میکرد.  این بود و میگفت سیستمی که ما بالا آوردیم مردم  نه راه پس دارند و نه راه پیش ....  این مادر بخطاها از همان روز اول تمام اینها را پیشبینی میکردند و میدانستند که سر مردم چه خواهد آمد . و به همین خاطر است که علی کرباس فروشان و مهین هاشمی پا به فرار گذاشتند .و اولین کسانی بودند که از ایران رفتند البته نا گفته نماند مهسا زیادلو همسر قلابی آرش نوزاد که هنوز شوهر اولش را طلاق نداده و رفته پیش آرش. اون هم کم نخورده.
 مهسا زیادلو مشاور دوم آرش نوزاد  ماهیانه مبلغ  200 میلیون تومان میگرفت آرش نوزاد براش ماشین شاسی بلند خریده ( البته اینها رو علی کرباسفروشان گفته بود در حضور چند لیدر که ماهم نقل از قول از لیدرمان ها شنیده ایم ) و بخواطر همین است که ایشان هم فرار کرده البته بدبخت مثل خر تو گل گیر کرده نه میتونه بیاد تهران نه میتونه اونجا بمونه نه فامیل تحویلش میگره نه دوست. خوب این هم دعای مردمه دیگه . .. .
آرش نوزاد مونده با مهین هاشمی و مهسا زیادلو نمی دونه  توی این وضعیت جواب کدامشون  بده .
 میخواهم تعریف لیدر را برای شما باز کنم . روزی ننه مرده ای را فریب میدهند و برایش در سیستم کلاه برداری گالف ثبت میزنند از پول خودش سه ماه را بر میگردانند و این سرمایه گذار خوشحال میشود فامیل ها هجوم میاورند و دوستان فامیل به همین صورت و هر دوستی یک فامیلی دارد  و سرمایه گذاری میکنند آنها هم 2 ماه میگیرند و به ایمان میرسند و بعد شروع به  فعالیت میکنند درشش ماه اول 4 - 8 - 16 - 32 - 64- 128 - 256 - 512 - 1024 نفر می آیند و سرمایه گذاری میکنند همه به ایمان کامل میرسند ولی قافل از این که این سرمایه گذار ها هستند که سود های دیگران را نقد میکنند و هر وقت سایت پایین بیاید پنج پله آخر متضرر میشوند و هر کدامشان به نوعی . اون ننه مرده را یادتان می آید الان یک لیدر توانمند شده است. همان قدر که اون اشتباه کرده زیر دستان او هم اشتباه کرده اند . همان قدر که اون گول خورده ماه هم گول خوردیم اینجا پس کی مقصر است . تنها مقصر اصلی این پروند این پنج نفر هستند  آقای امیر نیک افروز ، علی کرباسفروشان ، آرش نوزاد ، حسین نادری ، حسن صلاحی کجور لعنت الله علیه اینها کسانی بودند که لیدر ساختند .
البته در این وادی خیلی ها هم به نوایی رسیدند و باید درآمد خود را که از این راه بدست آورده اند را پس دهند و یا مجازات شوند .
خوب این پنج نفر که چون بقصد کلاه برداری آمده بودند الا ماشاءالله خورده اند . زمین ها ، ویلاها  ، سکه ها ، ماشین ها ، دفاترهای مختلف در اقسا نقاط شهر تهران ، ماشین هایی که برای دوست دختر هایشان خریده اند . وووو
بنده خدایی نکرده، این را نمی گویم که از مسیر وکالت و شکایت از اشخاص صرفه نظر کنید . من نظرم را مطرح کردم .


لیدر توانا و قدرتمند خطه شمال کشور امین ابراهیمی
امین ابراهیمی کثافت و بی ادب که اخیرا" هم شنیده ام در چالش افتاده است چندین خانه و زمین خریده باید پس دهد و خیلی ها را هم بدبخت کرده است مثل مهدی نعمتی
مزدک بیابانی با 50 % تخفیف روی حواله و وارد کردن بیش از 3000 قزاقستانی  ( زیر مجموعهه امین ابراهیمی )
سینا حق دوست لیدر توانمند - اصفهان - شیراز - آبادان _ بندر گنابه - بند عباس - نجف آباد اصفهان و خیلی از شهر های دیگر.
ابراهیم فراغی که نامردی را به حد خود رسانده و برای نجات خود به در و دیوارمیزند وحتی از این وبلاگ شکایت کرده است و شواهد نشان میدهد که زیاد خورده است.
فراز هوشمند وزیری که وقتی فهمید قضیه گالف از چه قرار است با داد و قال از آرش نوزاد تخفیف پنجاه در صد میگرفت یعنی به مردم یک دلار را هزارتومان می فروخت و از آرش نوزاد حرومزاده پانصد تومان میخرید .
محمد پوریانی و یا بهتر بگم شریک فراز چندین ماشین داشت و هر روز با یکی می آمد بیرون اون هم تخفیف 50% داشت و آرش نوزاد احمق به اینها باج میداد. تا صدایشان در نیاید.
خواهران غریب پست چیمان زینب و معصومه محمودیان با آقای مخبریان اینها هم کم نخورده اند همین الان ماشین جدید خریدند و خبر که جدیدا" به دستمان رسیده این است که یک باب مغازه به سه مغازه دیگرشان اضافه نموده اند . هر کس از این دو خواهر شکایت دارد شکایتش را به اداره پست بکند و خیلی سریع دستگیر خواهند شد.
محمود وحدت و خیلی از کسانی که خورده اند باید پس دهند و شماره حساب برای شما در وبلاگ گذاشته شده است ولی وای بروزی که کار از کار بگذرد و دیر شود .
برادران صفی یاری از لیدر های قهار کوئیست  دیگر وقت قایم کردن پول نیست رو کنید.
لیدر ها زیاد هستند اگر من بخواهم نام ببرم ساعت ها وقت میگیرد  نمی خواهم زیاد وقت گرانبهای شما را بگیرم فقط  می خواهم بگویم زمان را از دست ندهید و در انتخاب وکیل و نحوه وکالت تحقیق کنید. شاید بگوئید ما پولمان را به لیدرمان داده ایم ولی این را بدانید که 80% این مبلغ تو جیب این پنج نفر رفته است . البته این را هم بگویم که حسین نادری جزء استارت زنهای این سیستم بوده و فقط از وجه ایشان استفاده شده است.