تبريک ماه رمضان

(شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَينَاتٍ مِّنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيصُمْهُ ) ‏ 185 البقرة


«ماه رمضان است كه قرآن در آن فرو فرستاده شده است، تا مردم را راهنمائي كند و نشانه‌ها و آيات روشني از ارشاد (به حق و حقيقت) باشد و (ميان حق و باطل در همه ادوار ) جدائي افكند. پس هر كه از شما ( فرا رسيدن ) اين ماه را دريابد،بايد كه آن را روزه بدارد.»
نجواي رمضان ترنم آواي قرآن را شکوه مي بخشد و نغمه هاي مناجات رمضان شبهاي تاريک آن را روشن مي گرداند
فرا رسيدن ماه مبارك رمضان ، ماه خير ، بركت و نزول قرآن را به تمامي مسلمانان به ويژه وبمستران عزيز ايراني تبريك عرض مي نماييم .

===============================================================
توجه  نظرات به صورت آنلاین انتشار داده میشود.

نظرات برخی از خوانندگان این وبلاگ :

باغسروی گفت...

سلام
از مدیر وبلاگ میخوام در مورد شهرام اولاد اطلاعاتی داره برامون بزاره این نامرد بیش از 500 میلیون خورده و فرار کرده. حالا کجا رفته خدا میدونه این چوری که ماشنیدیم ظاهرا" رفته مالزی ( اقامت هم گرفته ) اگر ریز اطلاعات ایشون را دارید بزارید تا چهره کثیف این آقا و بابا ی حروم خورش رو بشه تمام کثافت کاری ها از گور بابای کچلش در میاد محیط اولاد .این آقا در رفته پدرش که بوده .

علوی مسئول پرونده هرمی گالف

سلام به مسئولین وبلاگ مالباختگان شرکت هرمی گالف

همانطورکه قبلا هم با این ایمیل به شما ایمیل زدم و شما می شناسید بنده علوی مسئول پرونده هرمی گالف هستم و بابت کمکهای زیادی که وبلاگ شما در جمع آوری اطلاعات لیدرها از مالباختگان به ما کرد سپاسگزارم. ضمناً باید اعتراف کنم که تا حد زیادی به مالباختگان برای دفاع از حق خود و زنده کردن طلبهایشان حق میدهم گرچه با بعضی رفتارهای خارج از عرف وبلاگ شما مخالف هستم و باعث صدمه به آبروی بعضی خانواده ها گردیده است اما چه می شود کرد چون شاید اگر منهم سادگی کرده و اینکونه سرمایه زندگی خود را به تاراج لیدرهای فاسد گالف داده بودم حال شما را داشتم.
دفاع از حقتان و تلاش در زنده شدن سرمایه از دست رفته تان حق شماست.

نکته ای که باعث شد این ایمیل را بدهم آنست که بدلایل خاصی ، دوستان ما در پیگیری پرونده به این نتیجه رسیده اند که باتوجه به همکاری و تنبه بعضی از متهمین پرونده از جمله آقای صلاحی و سعی در بازگرداندن اموال و سرمایه مالباخته ها با هماهنگی مقام قضائی صورت گرفته لازم است تا وبلاگ شما هم از تخریب افراد و اقوامشان که اصلا کار صحیحی نمی باشد جلوگیری کند.

به همین دلیل تاکید میکنم تصاویر گذاشته شده اخیر بخصوص آقای اسحاق صلاحی را از وبلاگتان حذف نمائید و از قرار دادن مطالب توهین آمیز خودداری کنید.

البته این خواسته بمنزله چشم پوشی شما از حق اطلاع رسانی تان نیست و این حقی نیست که بنده به خود اجازه دهم که از مالباختگان غارتزده سلب نمایم.

خدایا چنان کن سرانجام کار که خشنودباشی و ما رستگار
 
 
جواب مدیر وبلاگ :