تبريک ماه رمضان

(شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَينَاتٍ مِّنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيصُمْهُ ) ‏ 185 البقرة


«ماه رمضان است كه قرآن در آن فرو فرستاده شده است، تا مردم را راهنمائي كند و نشانه‌ها و آيات روشني از ارشاد (به حق و حقيقت) باشد و (ميان حق و باطل در همه ادوار ) جدائي افكند. پس هر كه از شما ( فرا رسيدن ) اين ماه را دريابد،بايد كه آن را روزه بدارد.»
نجواي رمضان ترنم آواي قرآن را شکوه مي بخشد و نغمه هاي مناجات رمضان شبهاي تاريک آن را روشن مي گرداند
فرا رسيدن ماه مبارك رمضان ، ماه خير ، بركت و نزول قرآن را به تمامي مسلمانان به ويژه وبمستران عزيز ايراني تبريك عرض مي نماييم .

===============================================================
توجه  نظرات به صورت آنلاین انتشار داده میشود.

نظرات برخی از خوانندگان این وبلاگ :

باغسروی گفت...

سلام
از مدیر وبلاگ میخوام در مورد شهرام اولاد اطلاعاتی داره برامون بزاره این نامرد بیش از 500 میلیون خورده و فرار کرده. حالا کجا رفته خدا میدونه این چوری که ماشنیدیم ظاهرا" رفته مالزی ( اقامت هم گرفته ) اگر ریز اطلاعات ایشون را دارید بزارید تا چهره کثیف این آقا و بابا ی حروم خورش رو بشه تمام کثافت کاری ها از گور بابای کچلش در میاد محیط اولاد .این آقا در رفته پدرش که بوده .

همه کار هاشو پدرش انجام میداده و بانک شهرام پدرش بوده . چون شهرام پول دستش نمی موند و همه را هزینه بهاره خانم میکرد باباش دید خیلی پول میاد و میره اومد حسابدارش شد و اون براش جمع میکرد.

سیامک میر گفت...

شهرام اولاد ایرانه و مخفی شد و کسانی که تو دست شهرام بودن نمیدونم چرا نمیرن از کراسش که باباشه و خانومش چرا شکایت نمیکنید؟؟؟؟؟
نیازی به شهرام نیست بابا برید شکایت کنید

مدیر وبلاگ:

کسانی که تو دست شهرام اولاد بودند میتوانند از کراسش که باباش محیط اولاد باشه برن در جرائم رایانه ای شکایت خود را طرح کنند. قابل توجه تیم آقایان سروی


احمدی گفت...

به نام خدا
وقتی سیستمی به هم میریزه این کف مجموعه است که پیگیر مطالب هستند. و تا اونجایی که بنده میدونم لیدر ها به دو دسته تقسیم شدند . لیدر هایی که پول تا کنون به کسی پرداخت نکردند و لیدر هایی که زندگیشون را دادن. این کاملا" قابل جستجو میباشد. اون چند نفر بالا مشخص هستند زندگیشون و گردش حسابشون به غیر از یکی دو نفر . که میتونه اون یکی دو نفر علی کرباسفروشان باشه- امیر نیک افروز باشه - حسن صلاحی - و آرش نوزاد. این چهار نفر پولی که بردند را بدهند با اون مبالغی که از لیدر ها جمع و مصادره کردند را به مالباخته ها عودت دهند مشکل همه حل خواهد شد.
اینجا میمونه لیدر های میانی که بنده فکر میکنم لیدر های میانی هم به دو دسته تقسیم شدند. لیدر هایی که مجموعه داشتند و مانند گاو پیشونی سفید بودند و در کل گالف تابلو بودند و لیدر هایی که خودشونو زده بودن به خریت و کاری هم نداشتند و هر ماه میومدن مبالغ شونو میگرفتند و میرفتند. و زیر مجموعه هم میاوردند ولی مسئولیتشو به لیدر پیشونی سفید میدادند. (بالا سریه) ولی حق معرفی هم میگرفتند . به مجموعه میگفتند که باید بری فلان دفتر هر ماه سود بگیری و به بنده هم ربطی ندارد . خدا یه دری برای ما باز کرده و ما هم این کار را هدیه به شما میدهیم . این کار هر ماه تکرار میشد.
من تو دست امیر نصری بودم . دقیقا" همین اتفاق اونجا به چشم دیده میشد. دکتری که نامش یادم نیست 570 میلیون گذاشته بود و 13 ماه گرفته بود و هر بار هم می اومد با فشار مبلغ خودشو میگرفت و میرفت. جالبه بدونید تمام لیدر های این آقا ( نصری) همشون همینجوری بودند . آقای باهو - ملکی - اون خانم های بظاهر متشخص محمودیان و نامزدها شون و خیلی های دیگه . نمی خواستم بگم کدام مجموعه کار میکردم ولی چیزهایی هست که باید بگم . بنده با بررسی هایی که کردم از 20 میلیارد تومان 6 میلیارد دست این سه نفر بالا است بقیه اش دست لیدر های میانی که باید جواب بدن .
یک قانون تو کل دنیا وجود دارد تو فیزک هم هست .هر عملی عکسولعملی دارد.کسانی که پول مردم تو زندگیاتون تنیده شده بهتر از عکسولعمل این کار بترسید. به همین ماه رمضان قسم میخورم که فردا بچه هاتون بزرگ میشن - پسراتون را باید از پارک دانشجو جمع کنید و دختراتونو از شهر نوهایی که هزاران تاش تو تهران فراهمه . از زناتون هم خیلی مطمئن نباشید. ببخشید اینقدر به صراحت میگویم .
این خاصیت مال حرام است . وقتی پول حرام مبل میشه، روش میشینی تاثیر خودشو میزاره - وقتی لقمه میشه تو دهان میره گوشت میشه به تنتون میچسبه . اون موقع نور ایمان از بدنتون میره . اون موقع خیلی آدمم بد میشه حرف هیچ کسی دیگه بهش سازگار نیست.
و جالبتر از همه اینکه لیدر هایی میانی اصلا" هیچ چیزی را به گردن نگرفتند و شنیدام که اقای نصری در زندان بسر میبرد . نمی دانم آزاد شده یا نه ولی ایشائالله موفق باشه.

مدیر وبلاگ : درسته مجرمین اصلی این سیستم گرفتار شدند ولی این را باید قبول کرد که لیدر های میانی هم کم نخوردند. خیلی ها هستند که بیشتر از لیدر ها خوردند ولی صدایی از آنها نیست . لیدر های میانی مطمئن باشند که سایه های گمنامان از سرشون کنار نخواهد رفت . یا مبالغ مردم را به حسابهای داده شده عودت دهید و یا این که این نوید و قول را به شما میدهم که اوضاع شما به مراتب بدتر از لیدر های اصلی میباشد. بسیاری از لیدر ها این موضوع را فهمیدند و حس کردند و در این چند روز گذشته خیلی ها اموال بدست آمده را تحویل مراجع قضایی دادند ولی بعضی ها مانند اولاد . محمودیان . نیاورانی . کشتدارها . و صد ها نفر که اسامیشان را در چند روز دیگر اعلام میکنیم باید بدانند که دولت با کسی شوخی ندارد.
آقایونی که فکر میکنند تا کنون قسر در رفتند این را بدانند دیگر بازی قایم موشک تمام شده .  فقط کافیست برای جرم شما یک آی در جرائم رایانه ای داشته باشید.  این مطلب فقط برای لیدر های میانی میباشد. خوردید بیایید پس دهید واگر نه ...


آرش نوزاد گفت...
قابل توجه مالباخته های دست احسان کریمی
اینم مشخصات حامد شفیعی که در سیستم با نامهای سامان هدایتی و سامان هدایتی و خیلی اسمهای دیگه جایگاه داشت.
نام : حامد شفیعی
نام پدر : محمدرضا
ش.ش :12925
آدرس سکونت :مینی سیتی ،شهرک نفت،شهرک صدف ، برج آسمان
آقائی که گفتی کرباسفروشان با وثیقه کم آزاد شده تا جائی که من میدونم وثیقه اغتشاشگرا اغلب بین 50 تا 200 میلیون بود در حالیکه مال کرباسفروشان بیش از 3 برابر اینه.از کجاش به این نتیجه رسیدی نمیدونم.

مدیر وبلاگ: نقل از قول نظرات - خودتون قضاوت کنید

این هم ببینید بد نیست  لیدر های میانی  توضیحات ای فایل با چند ده فایل دیگه در چند روز آینده
در مورد این فایل نظری دارید بگذارید . در ضمن یاد آوری کنم تمامی نظرات را بعد از تقسیم بندی و صحت آن به مراجع قضایی اعلام میکنیم.


ناشناس گفت...


شنیدم محمود وحدت خودشو زده به نداری. مطمئن باشید این وثیقه میلیاردی که گذاشته اموال مالباخته هاست. محمود وحدت همیشه عنوان می کرد که جزو 5 نفر پردرآمد گالف هست و بعضی از ماهها 120 تا GF3 میزد. آی دی تقلبی محمود جون :سید رضا مخلصی IRSEY0105602 , 03

ناشناس2 گفت...



با سلام
بنام خدا و با اجازه مدیر وبلاگ و... به ذکر نکاتی در مورد اطلاعات فرستاده شده در مورد درآمدهای کل افراد که فرستاده شده میپردازم.

اول اجازه بدین از فردی که این اطلاعات رو فرستاده تشکر کنم،چرا که دید کلی نسبت به اوضاع در اختیار قرار می دهد،گرچه...
اما نکات موجود در مورد این اطلاعات :
1- ظاهرا و با توجه به پستهای آقای علوی در این وبلاگ،این اطلاعات مربوط به تیم ایشان میباشد،مگر اینکه اطلاعات تیمهای دیگر را هم فرستاده باشند.
2-اطلاعات مربوط به بخش(ستون) سرمایه گذاری کلی(total invest) تنها مربوط به آخرین سرمایه گذاری انجام شده در جایگاها میباشد.
(( بدین معنی که سرمایه گذاری اولیه ،پس از دریافت آفر اولیه که در تاریخ 2 می افراد مجبور به پرداخت 3500$ در ازای هر 1000$ سرمایه گذاری برای حفظ جایگاه خود شدند، را در نظر نگرفته است.و همچنین ظاهرا مبالغ سرمایه گذاری مجدد(reinvest) را نیز در نظر نگرفته است ))
که بنابراین مرجع 100% قابل قبولی برای تعیین میزان سرمایه گذاری کلی صورت پذیرفته در هر جایگاه نیست.
این بخش را به خاطر بسپارید تا در ادامه به آن رجوع شود.  بقیه در قسمت نظرات همین بخش