جواب نظر یکی از خوانندگان :

salam

1man az modire in vwblag ke khodesh midone ki saportesh mikone az nazare etelaat khaheshan agar etelaati mizarid dorost bezarid,shoma ke migin har kas saite khodesho bala avorde che ra contorol panel dastesh nabode,agaram sait haro joda kardan lotfan haminjori ke esmaro tablo mikonid dalilesham begid ke chera sait joda shode
,ya inke rahatar begam liderhaye miyani aslan to in ghaziye dast nadashtan,ya kamel begam dalile joda shodane sait bekhatere liderhaey miyani bod,ke oonha mikhastan rahro edame bedan na oon badbakhtaee ke esmeshono tablo mikonid,harkas nadone mige ina sahabe sistem bodan.
 
 
جواب نظر یکی از خوانندگان :
تا اونجایی که بنده میدونم هدایت کردن این وبلاگ بر اساس ایمیل ها و نظرات شما عزیزان است . و این وبلاگ شخصی میباشد و، وابسته به هیچ گروه و یا ارگانی نیست . چون اگر بود نمی گذاشتیم نامردا مارو فیلتر کنن.  زیاد هم مهم نیست دارم حرکتی  برای اسحق صلاحی کجور فرزند نظر علی میکنم که روزی صد بار زمین را گاز بگیرد.
 
اگر اخبار این وبلاگ کامل نیست شما کاملش کنید . اگرعکسی اشتباه گذاشته شده است بگوئید اطلاح میکنیم. شما یی که ادعا میکنید اطلاعات تان در این خصوص زیاد است بفرمایید - چرا سایت ها جدا شدند؟  مگه 2 سال با یک دامین کار نمی کرد چه چیز باعث شد که عوض شود.  آیا فکر غلط و بینش نادرست پشت این پروژه نبوده ؟
ما آخرش نفهمیدیم که لیدرهای میانی در این کار دست داشتند یا نداشتند. سایت های جدید را چه کسی میخواست هدایت کند. بغیر از این بود که پنل ادمینش دست این حضرات بود.
اون بدبختهایی که اسماشون تابلو شده مگر اونایی نبودند که در استارت این کار دست داشتند.
من منتظر جواب هستم شاید شما بدانید و نظر مدیر این وبلاگ را عوض کنید . این وبلاگ مطعلق به خود شماست و بنده انعطاف کامل دارم برای اصلاح کردن این وبلاگ.
در ضمن مگر اون بدبخت هایی که اسماشون تابلو شده ، زبون ندارند از خودشون دفاع کنند. چرا برای طفره رفتن از سوالات و نظرات ، ایمیل شخصی خود را میدهند اگر بی گناه هستند به همه ثابت کنند که چه کسی بیگناه است . فعلا" تا این جا مردتون امیر نیک افروز بوده - حداقل از خودش دفاع میکنه و نمرده .
حاج احسان ، یک مکالمه ای در این وبلاگ گذاشته شده است که حاکی از این است که شما در خصوص پشت پرده گالف چیزی نمی دانستی  تو چرا دهانت بسته شده . خیلی دوست داریم در خصوص جلسه برج افرا برایمان بگویید از اون سرداری بگویید که الان خبری هم ازش نیست . و یا در جلسات پارک  پردیسان در سرما برایمان بگویئد. و آقای حمید رضا علوی تفتی از اون جلسه ای که در زیر زمین منزل پدری شما برگذار شد که اولین استارت گالف هم بود برایمان بنویسید. ( نقل از قول رضا ایرانمنش - ضبط مکالمه ایشان موجود میباشد. ) اگر این مطالب اشتباه است بفرمائید - بنده اصلاح خواهم کرد.
و یا آقای جنتی -  لیدر ارومیه  و .... شما از خود دفاعی نمی کنید؟  در خصوص سایت جدیدی که با آرش نوزاد ام اسی میخواستید بالا بیاورید بگویید . اگر عکس شما هم اشتباه انتشار پیدا کرده ، بگویید اصلاح میکنیم .
 
اخبار جدید در خصوص  اسحق صلاحی کجور پشتیوانه حسن صلاحی کجور مرد چند چهره ، بزودی انتشار داده خواهد شد.