اطلاعیه

بر روی لینک کلیک کنید:
http://www.skywaymonetary.com/

مالباخته و مراجعه كننده گرامي :
به اطلاع ميرساند شركت هرمي GIIG با نام‌هاي خليج، گـالـف‌(Gulf)،راه آسمان‌(Sky Way)،Silver Facility ونام‌هاي بسيار ديگري اقدام به تصرف غيرقانوني و كلاهبرداري شبكه‌اي وجوه شما نموده‌اند و با شكايت جمع كثيري از مردم، تحت تعقيب قرارگرفته و تعدادي از آنها توسط سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) دستگير و تحويل مقامات قضائي گرديده اند.
از آنجائيكه طراحان سايت هرمي گالف براي امحاء مستندات مورد نياز مالباختگان شركت هرمي گالف و بجهت فرار از پيگيري قضائي، سايت را خاموش نموده‌اند لازم دانستيم سايت مذكور را از اختيار كلاهبرداران خارج و در دسترس مالباختگان قرار دهيم تا براحتي بتوانند از ميزان سرمايه گذاري و وضعيت حساب خود در اين شركت هرمي گزارش تهيه نمايند.بديهي است براي جلوگيري از سوءاستفاده،امكان انتقال پوينت و ايجاد تغييرات از اختيار بينندگان سايت خارج گرديده و صرفاً اطلاعات قبلي قابل دسترسي خواهد بود.
پرونده قضائي كلاهبرداران اين شركت در دادسراي عمومي و انقلاب استان‌هاي مربوطه قابل پيگيري مي‌باشد و پرونده‌اي اصلي سرشبكه‌هاي اصلي در شعبه اول بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان ساري واقع در بلوار ارتش ساري تشكيل گرديده است. عليرغم استفاده از نام‌هاي مستعارمتعدد،هويت واقعي موسسين سستم هرمي گالف توسط سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) شناسائي گرديده و ضمن دستگيري و در اختيار شعبه مذكور قرار گرفته‌است.
توطئه طراحان شركت‌هاي هرمي شكايت از بالاسري مي‌باشد كه باعث درگيري‌هاي متعدد مالباختگان و فرار سرشبكه‌ها از پيگيرد قانوني مي‌گردد بهمين دليل پيشنهاد ميگردد با عنايت به توليد پوينت جعلي فروخته‌ شده از سوي صاحبان سيستم مالباختگان بدواً از طراحان سيستم شكايت نمايند و پس از روشن شدن حقايق كلاهبرداري افراد مياني نسبت به احقاق حق خود از آنان اقدام نمايند
آخرين اخبار و اطلاعات مربوط به اين شركت هرمي در بخش اخبار همين سايت به اطلاع شما خواهد رسيد و منتظر نظرات و پيشنهادات و بيان مشكلات شما از طريق ايميل همين سايت هستيم.
به افرادي كه در اين سيستم درآمدي بيش از سرمايه‌گذاري خود داشته‌اند توصيه مي‌گردد قبل از پيگيري قانوني مامورين اقدام به بازگرداندن اموال نامشروع مكسوبه به حساب بانكي دادسراي شهرستان ساري به شماره 2171295197004 نزد بانك ملي واريز نموده و تصوير فيش آنرا به شعبه مذكور تحويل نمايند تا از صدمات بعدي جلوگيري گردد.
درآخر مجدداً تاكيد مي‌گردد اين شركت كاملاً موهوم بوده و توسط چند شياد براي سركيسه كردن افراد ساده و سوءاستفاده از طمع هموطنان آنان بوجود آمده است.ادعاي وابستگي به شركت‌هاي بزرگ جهاني و عربي،ارگان‌هاي امنيتي-قضائي و ... كاملاً بي‌اساس بوده و تمامي سرشبكه‌هاي آن از جعل عناوين ارگانهاي نظام تنها يك هدف را دنبال مي‌نموده‌اند كه آن كلاهبرداري از مردم بوده است.پوينت(واحد دلار هرمي) تخصيص يافته در اين سيستم كاملاً مجازي و قلابي بوده و هيچ اعتبار مالي نداشته است.