اطلاعیه به تمام لیدر ها

با سلام

خیلی ها فکر میکنند ما بی خیال بعضی ها شده ایم . و اگر اسمی از آنها نمی بریم دلیل بر بی گناهی این آقایون است.
طرف حسابمون با آقایان امیرنیک افروز است این بلند مرد تاریخ نتورک ایران و حسن صلاحی کجور مرد یکه تاز در عرصه های وکالت(کارچاقکنی و رشوه دهی و دروغگوئی و چاپیدن جوانان ابله نتورک) در بین الملل .



ما طبق برنامه های گذشته و از از قبل طراحی شده ، امروز قرار بود حرکتی سمبلیک داشته باشیم که با لطف و احترامی که برای برخی از مسئولین این پرونده داریم از این کار سر باز زده ایم .


از آنجا که بسیاری از دوستان و مالباخته ها متوجه خیلی از جریانات سیستم کلاه برداری گالف شده اند و مقصرین اصلی این پرونده ها، کاملا" برای ما مشخص شده است، بر این باوریم این وبلاگ جهت پیشبرد اهداف مالباخته ها ، تیغ برنده ایست بر دهان شیادان و کسانی که با حرافی ها و نفوذ های تو خالی مهری تائیدی بودند برحقایق پوشالی و خیالی گالف.


امروز دگر وقت درنگ نیست !!!
ظاهرا" مدتی که قرار بود سراب گالف سکوت کند در حال اتمام میباشد. و انشاء الله در این چند روز آینده میخواهیم حرکتی بحول و قوه الهی تجمعی چند هزار نفری در کنار دفتر وکالت آقای حسن صلاحی کجور انجام دهیم .




اگر دیروز لیدری نکردی امروز لیدر باشید

از دوستان و لیدر ها خواهشمندیم که در این عرصه ما را همراهی کنند. و در این روز از کدورت و موضع گرفتن های بی مورد جلو گیری کنند.و اتحاد خود را حفظ کنند.

لیدر هایی که در شهر های اصفهان ،نجف آباد ،شیراز و جنوب کشور دسترسی به مالباخته ها دارند جهت اطلاع رسانی اقدام کنند.

لیدر هایی که در شمال کشور بابلسر، فریدون کنار، محمود آباد، نور، نوشهر، چالوس ، تنکابن ، رامسر، قائم شهر ، ساری دسترسی به مالباخته ها دارند جهت اطلاع رسانی اقدام کنند. خطه شمال کشور یکی از زخم خورده ای این شرکت دوروغین بوده است ، باشد که این حرکت مرهمی برزخم شما عزیزان باشد.


لیدر های مشهد ، سمنان ، یزد ، یکی ازچند مجموعه های بزرگ گالف بودند که در این مدت بسیار مورد ضرب وشتم و توهین قرار گرفتند باید کسانی که باعث و بانی این سیستم دروغین بودند جواب پس دهند.

لیدر های شهرستان اراک ، با تمام وجود بیگناهی و اغفال شدن خود را باید ثابت کنید و برای مالباخته ها اطلاع رسانی کنند. چون اراک تنها شهری بوده که با اعتبار اشخاص وارد شده اند مخصوصا" لیدر های میانی

لیدر های اورومیه و اردبیل با تمام وجود بیگناهی و اغفال شدن خود را باید ثابت کنند و برای مالباخته ها اطلاع رسانی کنند.

اطلاعیه به تمام لیدر های گالف
خیلی سریع ایمیل های مالباخته ها و موبایل های جدید را برای سراب گالف اعلام کنید تا در روز موعود اطلاع رسانی گردد. اگر خودتان میخواهید این کار را انجام دهید ، سراب گالف از شما تشکر میکند.
و از دوستانی که کف مجموعه بودن تقاضا کنید تا در این همایش ما را یاری کنند .

اگر بسیاری از مالباخته ها و لیدرها پا در عرصه این گرداب شوم گذاشتند به خاطر اعتمادی بود که آقایان صلاحی و نیک افروز و سرداران قلابی ایجاد کرده بودند و مطمئن باشید نتیجه حرکتمان درست خواهد بود و مسئولین این پرونده بلاخص قضات زحمت کش این پروند باید به ندای مردم و مالباخته ها توجه کنند.

ما از وکیل محترم سیستم هرمی گالف جناب آقای دکتر شبانی دعوت میکنیم در این تجمع با ما همراه باشند و دلگرمی باشند برای مالباخته ها ، وبه لطف خداوند متعال روند پرونده را از هرمی به کلاه برداری تغییر می دهیم . زیرا به تمام سرمایه گذارها تاکید می شد که این سیستمم هرمی نیست و شما نیازی به مجموعه آوردن ندارید.

آقایان لیدرهای شرکت کلاه برداری گالف
کسانی که ادعا میکنید که مالباخته هستید ،
کسانی که ادعا میکنید بی گناه هستید .
کسانی که چند دقیقه آرامش برایشان یک رویا شده است .
کسانی که در این مدت بغیر از خون دل و توهین و افطراه چیزی ندیده اند....
دگر وقت نشستن نیست باید ثابت کرد .

انشاءالله با توجه به اطلاع رسانی و اعلام روز موعود چندی از روزنامه نگاران و خبرنگاران رسمی کشور را اطلاع رسانی خواهیم کرد.100%

خیلی مهم:
 تاکید میکنم این تجمع در سکوت انجام میشود . از شعار دادن های بی مورد که بخواهد تشنج ایجاد کند پرهیز کنید .

 داشتن پلاکارد پارچه ای که شعارهایش را سراب گالف تائید کرده باشد میتوانید به دست بگیرید.

این یک تجمع سکوت برای گرفتن حقمان است

این تجمع برای رساندن حرفمان به مسئولین پرونده کلاه برداران گالف میباشد.

وبرای بدست آوردن آبروی دوباره تلاش خواهیم کرد.

بعد از اطلاع رسانی ( کمتر از یک هفته ) روز تجمع  را 24 ساعت قبل اعلام میکنیم  . لیدر ها و مالباخته ها در صورتی که نظری و یا پیشنهادی جهت بهتر برگزار کردن این تجمع دارند اعلام کنند.
کسانی که از شهرستانها مختلف به تهران سفر می کنید حتما" با خانواده و دوستان  تشریف بیاورید.  مخصوصا" افراد مجرد.
این جمعیت ماست که حرف میزند.
به هر کسی که میشناسید sms دهید و آدرس وبلاگ را برایشان بفرستید.
http://www.sarabegulf12.blogspot.com/
ایمل سراب گالف : sarabegulf@gmail.com

اگر دیروز لیدری نکردی امروز لیدر باشید