نظرات برخی از خوانندگان

قسمت سوم چگونگی گالف انتشار داده شد حتما" بخوانید

مدیران وبلاگ : خودتان قضاوت کنید -


آقای حسن صلاحی کجور، روزی به شما تلفنی عرض کردیم که، روزی را میبینم ، تنها شده ای و و از خداوند طلب مرگ میکنی و شما در جواب گفتید!! خواهش میکنم مرا تهدید نکنید. بنده برای خود کسی هستم . نصف اون مجتمع اقتصادی نوکرم هستند و کسی هم نمی تواند جلوی من  مقاومت کند . آقای صلاحی طبق قانون همين دنيا ، قطرات آب سنگ را سوراخ مي کنند و راه براي خود راه  باز مي كنند. این نظرات ، روسوبات و قطراتی هستند از گذشته شما . سراب  نمی داند ناشناسان چه کسانی هستند و برای ما هم مهم نیست که بدانیم . اما حقایق را خوب بزبان می آورند.  ( قابل توجه امیر نیک افروز - کمیل - اشکان سپهری - فرهان محمود از کشور کویت - )
 



ناشناس 5 گفت...

ناشناس 5،
جناب صلاحی، دکتر قلابی!!!
یادت میاد پاییز 87 کرباس علیه تو قیام کرد و گفت این پول های مفتو واسه چی می گیری و هیچ کاری نمیکنی و آبروتو پیش همه برد؟ یادته تمام قدرتو به کار گرفتی تا جلوشو بگیری؟ یادته پروندشو گرو نگه داشتی و تهدیدش کردی تا به زانو در بیاد؟ یادته مجبورش کردی بیاد هتل کنکورد و حرفشو پس بگیره؟ یادته کاری کردی که دیگه عملا" وجودی تو مجموعه نداشت؟ یادت میاد امیر نیک افروزو مامور کردی تا بیاد صداشونو ضبط کنه و بعدش به همه گفتی که دوستان اطلاعاتیت صداشو ضبط کردن؟ حتما" یادت میاد تا حرفشو پس نگرفت پروندشو باز نگه داشتی، اونوقت ادعا می کنی فقط وکیل بودی؟


ناشناس 5 گفت...


جناب نیک افروز یا اشکان سپهری یا فرهان محمود!!!

تو هم یادت میاد واسه این که اعتبار از دست رفته تو سرآفر30% تخفیف به فراز و پوریانی برگردونی و خودتو واسه صلاحی لوس کنی رفتی صدای کرباس وکریمی رو ضبط کردی؟ میخوای زیرش بزنی؟ صدات تو وبلاگ هست که داری میگی با صلاحی نمیشه درافتاد و خیلی قویه.... یادته رفتی صداشونو گذاشتی تا صلاحی گوش کنه و بشنوه که داری ازش تعریف می کنی؟ یادته بابت جایزه حواله ها رو از سرمدی گرفتی و بنز سی ال اس 240 میلیونی خریدی؟ ای رفیق دزد و شریک قافله، یادته هم از توبره می خوردی هم ازآخورو هرجا بوی پول میومد تو اونجا حاضر بودی؟ آدم شیاد یادته آخر جلسه ی کنکورد چه جوری قربون صدقه ی صلاحی رفتی و گفتی هرکی پشت صلاحی حرف بزنه دشمنش میشی؟ اگر همون موقع تو این غلطو نمی کردی دیگه صلاحی پولی نمی گرفت.....



کیمیا گفت...

سلام
منظورم از (( لیدر ها ،زمانی فهمیدن کار از کار گذشته بود)) زمانی بود که سازمان گالف حرکت کرده بود و با تمام سرعت جلو میرفت و نمی توانست کسی  جلوشو بگیره، زمانی هم که اعتراض کردیم اقای صلاحی ما را تهدید کرد، و گفت  که اگر برخلاف نظره سازمان ( گالف ) حرکت کنید ، کاری میکنم که تو اطلاعات شما را سینه خیز ببرند،  بعد از جلسه ای که در دبی برگذار شد  که گفتن اقای صلاحی در شمال دارن کاره ساختمانی میکنن،  وگفتن که یک زمینی هست در مسیر تهران مشهد ، که ایشان ( صلاحی )  با روابطی که دارد تو مزايده برنده شده است ، وبعد از خریدن زمین ، زمین را تفکیک میکنیم و 10 برابر میفروشیم. و به مردم میدهیم .

اگر شماها جای ما بودید چیکار میکردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟