نظرات خوانندگان

ناشناس گفت...
من نمی دونم چرا از اباذر و پوریانی و فراز مطلب نمی گذارین

مدیر وبلاگ :
دوست من شما این را بدانید که خوانندگان ما هر بار نظری گذاشتند ما اطاعت امر کردیم در مورد فراز هوشمند وزیری و محمد پوریانی  مطلب گذاشته ایم . و این بار هم انتشار خواهیم داد.
 

گفتید در مورد اباذر یا همون علیرضا دوست مطلب بگذاریم در پست های قبل این کار را کرده ایم ولی باز چشم .
علیرضا دوست یا همون اباذر فامیلی مستعارش مشوق است

تیم بزرگی زیر دست ایشان بود از جمله تیم اصفهان که سینا حق دوست آن را رهبری میکرد. تیم شهرام اولاد - تیم اسکویی - تیم اتابکی- تیم خانم قاضی - تیم ابوالفضل نصیری - تیم خانم محمودیان - تیم فرهاد جعفری و سیامک میر . 


اباذر یکی از کسانی بود که در سیستم کلاه برداری گالف فعالیتش خوب بود دارای چند دفتر بود از جمله کسانی بود که میهمانی های زیادی میگرفت که میهمانی هتل استقلال هم برای این آقا بود.


با تشکر از فرستنده این تصویر

فعلا" ایشان مثل فراز هوشمند وزیری و محود پوریانی و چند نفر دیگر فراری میباشد.
از حکایات به عمل آمده ظاهرا"  این اخوی نا محترم دشمنی زیادی با علیکرباسفروشان و حسن صلاحی داشته که هنوز معلوم نیست سر جایگاه بوده یا سر پول انشاءالله اونهم یک روز گیر می افتد و مثل آقایونی که برگشتند توبه کار میشه .
یه داستانی هم از ایشون هست  که میگن روزی یکی از بچه هاشو بنام بهمن فرخ  - بعلت راپورت خبری به علیکرباسفروشان می برد دربیابونهای کوهسار و با اسلحه بهمن فرخ را  تهدید می میکند. البته صحت این مصلب را چندین نفر تایید کردند
 آقای نیک افروز هم این مطلب را تایید کرده است . باید از بهمن فرخ سوال شود که صحت این چقدر است چون مسئله مهمی ایست .

بهمن فرخ


این هم داداش دو قولوی اباذر یا همون علیرضا دوست که میگن با نیک افروز با هم رفتند و همایش گرفتند.اینجور که میگن تمام خلاف کاریهاشون با هم بوده


علیرضا دوست اول سردار جنگل ( یکی از لیدر ها،  ایشان را دیده است و عکس گرفته است )
منتظر نظرات شما هستیم .