جواب بعضی نظرات

داستان چگونگی گالف قسمت چهارم و پنجم منتشر شد

ضمن عرض سلام خدمت تمامی مالباختگان .
از اینکه چند روزی منسجم در وبلاگ حضور نداشتیم و نظرات تقریبا" آنلاین انتشار داده نمی شد پوزش میخواهیم .
در این چند روز بسیاری از مالباختگان ایمیل زده اند و در مورد روند پرنده سوال داشتند .
الف: در مورد ارتباط این وبلاگ با لیدراها سوال داشتند ؟
ب :  آیا لیدر های اصلی مانند علوی ، کرباسفروشان و حاج احسان و نیک افروز علیرضا دوست  بیگناه  هستند یا نه ؟
 ج : پرونده آقای حسن صلاحی کجور و امیر نیک افروز به کجا رسیده .
د:  و بعضی ها هم درمورد فعالیت جدید هرمی و دفترگرفتن محمود وحدت و فعالیت جدید ایشان با آقای نیک افروز  و رضا ایرانمنش و آقای زمانی سوال داشتند.

جواب الف : خدمت عزیزان عرض کنم که هیچ کدام از لیدر ها ردیف اول با این وبلاگ در ارتباط نیستند و مدیران این وبلاگ طرفداری از هیچ لیدری را نخواهند کرد . خلاصه کلام  سراب گالف ، گرفتن مال از دست رفته مان  از لیدرا ها ی اصلی و لیدرهای میانی بوده و هست . و اگر مطلبی در این وبلاگ از لیدرهای بالا انتشار داده ایم فقط ایمیلهایی بوده که برای ما فرستاده اند.
جواب ب: تمامی لیدرها به نوعی گناه کار بوده اند و هستند و این وبلاگ بی گناهی این آقایون را تائید نمی کند . و مدیران این وبلاگ اگر پیغامی از لیدر ها را انتشار میدهند فقط بخواطر این است که حقایق ، خودش را نشان دهد .
جواب ج : در مورد آقای حسن صلاحی کجور و امیر نیک افروز نظرات و خبرهای جالبی بدست ما رسید که ما بعد از دسته بندی کردن برای مسئولین فرستادیم .
در ضمن این را هم به مسئولین این پرونده می گویم که و در چند روز آینده تمامی پست های قبلی این وبلاگ در مورد صلاحی و خاندانش، که بسته بودیم  را انتشار خواهیم داد.
و تا آنجایی که ما شنیده ایم حسن صلاحی کجور کمی از اموال بدست آمده در این سیستم هرمی گالف را به مراجع قضایی عودت داده است  که رقمش با برداشتی که در سیستم کرده اند مقایرت دارد. ( منبع خبر : لیدر های مرتبط با صلاحی)
جواب د: از آنجایی که بعضی از لیدرها دکترای شیادی را از خون پدرانشان به ارث بردند و کار دیگری هم بلد نیستند بجز پول از مردم گرفتن (انسانهای عریض نما ) چاره ای هم  ندارند هر چند وقت یک بار سیستمی بالا می آورند و میخورند و بعد هم میگویند که به ما گفتند قانونی بوده ، به ما گفتند دولتی بوده ، ما خودمان مالباخته ایموووو  نظیر این شرکت های قانونی زیاد است مانند  (اوریفلم) که چند روز قبل بسته شد.
این آقایون هیچ وقت آدم نمی شوند و ابزار هایی هستند که هر سیستمی بیاد بالا این آقایون هم هستند. ( راه زندگیشونو اینجوری پیدا کردند )
ظاهرا" میخوان همون جور که تاوان سوئیس کش را در گالف دادند  تاوان گالف را در سیستم جدیدشان بدهند.
اول تمام سیستمهامیگویند که ،همه چیز قانونیه - مجوز از بانک داره  ، تائیده از رئیس بانک مرکزی و انواع اقسام مجوزها داره  .... تو گالف هم همین بود  همایش اسوه - سردار محسن - سردار مقدم - تیم تکنیکال - مهندسین برنامه ریز . بالای سر همه سپاه قدس وووو

البته صدای ضبط شده ایرانمنش که جدیدا" مشاوره کرده است  را برای ما فرستاده اند. و آقایونی که در بالا نامبرده شد هم در این دفتر دیده شده اند. که به مختصر در آینده نزدیک عرض خواهیم کرد.
موفق و پیروز باشید.